2013. február 2., szombat Renesmeé Naplója

2013.02.06 01:27

 

6.Kedves Naplóm...

 
Kedves Naplóm...

Visszajöttünk Jake-el a bringázásról és mindenki egyenesen állt. Azt gondoltam,megvan a döntés,hogy jöhet e vagy sem...
-Nos,Jacob...-kezdett bele Carlisle nagyapa,mikor Rosalie néni közbevágott
-Gyere Renesmee,menjünk a szobádba.-nyújtotta a kezét
-Úgy döntöttünk,hogy a franciaországi útra...-mondta tovább
-Igen? Mondjátok már!-könyörgött Jacob
-Nos,hát az a hírem,hogy te sajnos...-kezdett bele Carlisle nagyapa
-Tudtam!-mérgelődött Jacob
-Hogy,te igenis JÖHETSZ Franciaországba!-a döntés megszületett
A Szobámból meghallottam a választ és gyorsan lefutottam örvendezve. Rosalie néni a lépcsőről nézte,hogy mennyire örülök.
Jacob megölelt.
-Akkor? Kezdhetjük a pakolást?-kérdezte anya
Mindenki bólogatott és GYORSAN,de tényleg gyorsan összepakoltunk.
-Irány Franciaország!-örvendezett Alice néni
Ne értsétek félre,repülővel mentünk ugyan,de nem akármilyen repülővel. Kifejezetten vámpíroknak való repcsivel. Jacobot is felengedték,mert apa mondta nekik,hogy velünk van.
-Nos,ki szeretne velem kártyázni?-kérdeztem
Rose és Alice rögtön ott termett.
-Na akkor én leszek a piros kártyával,Alice néni te leszel a zölddel,Rose te pedig a sárgával.-mondtam
-Ömm..Van négyesed?-kérdezte Alice néni
-Nincs.-válaszoltam
Fél füllel hallottam,hogy anyáék beszélgetnek.
-Franciaországban ugye nem talál ránk  a Volturi?-érdeklődött Jake
-Nem.Nyugodj meg!-válaszolt neki apa
-De különben is,pajzs vagyok,jönnek amennyien akarnak.-mondta anya
Mindenki nevetett.
-De azért,inkább ne jöjjenek!-kiabált oda Alice néni
-Ömm,...Hetes!-mondta Rosalie
-Itt lesznek fák,ugye?-kérdezte Emmet bácsi
-Jaj Emmet!-rázta a fejét Esme nagyi.
-Jólvan na...-Emmet
Ez a repülő király volt! Még hálószoba is volt! Meg nappali,meg konyha! Mintha egy lakás lenne...csak ez repülő lakás. Hűű.
-Mikor érünk oda?-kérdeztem anyát
-Mire felébredsz már ott is leszünk!-mosolygott anya -Aludj jól!-aztán egy puszit nyomott a fejemre
Igen-igen aludnom kellett...tegnap maraton volt a Született Vámpírokból és azt nem hagyhatom ki...sokáig fent voltam...
Alice néni lefotózott alvás közben. :
Itt éppen észrevettem :)

*Reggel*
Már mindenki fent volt.
-Jóreggelt Renesmee.-ölelt meg apa
Alice néni nagyon izgult. Kinyitotta a repülőgép ajtaját és így szólt:
-Bon Jour!-és ekkor kitátotta a száját -Öööö szerintem itt valami nincs rendben
Carlisle nagyapa odarohant
-Te jó Isten! Kínában vagyunk!-kiáltott Carlisle
-Rossz gépre szálltunk fel!-magyarázta Alice