Renesmee naplója 2013. január 17., csütörtök

2013.01.19 18:29

 

Kedves Naplóm...Az évforduló/VBK

 
Kedves Naplóm...

Már minden a helyén volt,mikor kulcszörgést hallottunk. Apa azt kiabálta:
-Mindenki bújjon el!
És gyorsan bebújtam a fotel mögé és a többiek inkább ajtók mögé,apa pedigVÖRÖS rózsákkal állt az ajtóban. Gondolom anya lehetett az aki elől elbújtunk. És ekkor nyilt az ajtó... Felontódtak a villanyok és ekkor belépett:
-JACOB?!-kiáltottam
Mindenki előjött csodálkozva,hogy nem anya az és apa ledermedt,mert egy csokor rózsával térdelt az ajtóban.
-Edward te meg mi a jó fenét művelsz?-kérdezte Jacob
-Őőő... Ez,nem az aminek látszik! Én igazából Bellát vártam.Ne értsük félre a dolgot. He-he.-mondta apa
Mindenki nevetni kezdett.Én azért odarohantam Jacobhoz megölelni.Hiszen a legjobb barátom.
-Szia kicsilány!-köszönt nekem Jacob és megpörgetett a karjaiban.
És megint kulcszörgést hallottunk.
-Ez már biztos Bella!-mondta Alice néni
Megint elbújtunk és vártuk a csodát. Nyílt az ajtó,lámpák fel és belépett...Anya!
-Meglepetés!-mondta apa neki
Anya elnevette magát és nagyon meg volt lepődve.
-Edward! Renesmee?! Srácok?! Ezt ti szerveztétek?-kérdezte anya boldogan
-Igen!-mondtam anyának és megöleltem.
-Renesmee!-mondta anya és ő is megölelt
-Nézd anya ezt neked csináltam!-éppen a rajzot mutattam anyának amit neki csináltam
Anya leguggolt hozzám és megnézte a rajzot:
-Azta .Ezt te rajzoltad?-
Bólogattam.
-Csodaszép! Köszönöm!-mondta anya és megpuszilt
-Hagyjuk magukra a ifjú párt!-mondta Carlisle nagyapa és felmentünk az emeletre.
Amig apáék ünnepeltek addig Jacobbal játszottam amőbát.
-És ezt ide...ezt meg ide. Győztem!-mondtam
Jake nevetett:
-.... Lenyűgöztél! Ennyi éves korodban már profi vagy!-
Nevetve megvontam a vállam. Ekkor a nagy randiguru Alice-nek eszébe jutott valami
-Hé! Ness?!-szólt oda nekem
Odafutottam.
-Meg kéne tennünk valamit!-
-Mégis mit?-kérdeztem őt
-Sunyiba le kéne menni a lépcsőn és lefotózni anyudékat nem?
-Mondasz valamit!-mondtam
-Ejnye Alice,már most ilyenre tanítod a gyereket?-Carlise nagyapa
-Ugyan! Nyomozunk,nem bűnözünk!-mondta Alice és nevetve beöltöztünk nyomozó ruhába
Lábújjhegyen lementünk a lépcső feléig és készítettük a kamerát.Nem is lett volna baj,ha anya ne lett volna újszülött,és minden hangot meghall ami csak létezik.
Két másodperc mulva a hátunk mögött volt anya és a fejét fogta és nevetett. Ránézett apára és együtt nevettek.
-Van egy olyan  érzésem hogy a VBK (Vámpír Bizottsági Küldetések) most megbukott küldetést hajtott végre...-mondta Alice néni
-A VB...micsoda?-kérdezte anya
-Vámpír Bizottsági Küldetések!-válaszoltam
-Ness?! Nem is tudtam,hogy beálltál ügynöknek.-mondta apa
-Hát ő izé mi csak...-mondtuk Alice-vel kánonban és gyorsan felfutottunk a szobánkba.
A Többiek messzire elnéztek utánunk és Esme nagyi ezt mondta:
-Van egy olyan érzésem,hogy a VBK megbukott...
És mindenki nevetett.Mi meg a szobában nevettünk.Szó szerint a Cullen Familya minden tagja röhögőgörcsben szenvedett!