Renesmee naplója 2013. január 6., vasárnap

2013.01.19 18:24

 

Kedves Naplóm,ma...

 
Kedves Naplóm!
Tegnap bemutattam neked a családom egy részét,akik úgy fontosak.Ma arról fogok írni,hogy az egyik családtagom milyen meglepetésben részesül. Nem árulhatom el hogy ki! Most még... de a történet közepén kiderül!

Ma reggel,mikor felkeltem az 5 óra alvás után (Félig vámpír vagyok ami azt is jelenti,hogy nem kell aludnom,tehát a 10 helyett 5 órát alszom,de félig ember vagyok,tehát pihenésre is szükségem van.) anya már a reggelimet csinálta. Persze csak én ettem hiszen,a vámpírok nem esznek. A Cullen/Hale család "minden" tagja leszögezett szemmel bámulta vigyorogva ahogy eszem. Gondolom nem sűrűn látnak ilyet.Ekkor megszólalt Emmet bácsi:
-Mekkora étvágya van ennek a kis vámpírnak! Ilyen kis gyerekbe hogy fér ennyi kaja?-
Én ránéztem és mosolyogtam. Erre Carlisle Nagyapa ezt felelte:
-Hát...Miből lesz a cserebogár.?!
Nem tudtam pontosan mit jelent ez,de nem örülnék ha nagy koromban cserebogár lennék...az fura lenne.Vámpír-ember-bogár... az már egészségtelen.
Anya éppen elment nekem hozni friss vizet a forrásból.Ha jól láttam apa is vele ment. (Mostanában egyre többet romantikáznak) Utánuk néztem az asztaltól,mikor Esme nagyi ezt mondta:
-Tudod,kicsim...ma lesz az évfordulójuk. Ma van 5 éve hogy megismerkedtek.
Én őszíntén bólogattam,és morfondíroztam,hogy ilyenkor mit szokás tenni...Ajándékozni? Enni? Esetleg fát vágni,amit tegnap Emmet bácsi tett? Bár azt nem hinném.... Evés után megköszöntem  a reggelit és bementem a szobámba játszani Alice-szel és Rosalie-val. Éppen babáztunk.
-Hé Alice,legyél te a titkárnő,Rosalie a titkárnő segéd,és én vagyok a főnök..-mondtam a lányoknak
-Rendben Miss.Cullen szolgálatodra állunk.-Alice már átéli a szerepet.
Rosalie pedig lefényképezett a babámmal.:
Ez a kép.A Ruhámat Alice választotta,hogy hasonlítsak  a babára.Szerintem cuki.Miközben játszottunk,éppen nyílt az ajtó.Anya volt az.
-Szia kicsim!-köszönt anya
Énis köszöntem neki és odaszaladtam megölelni őt.
-Apa?-kérdeztem
-Apa elment vadászni.Azt mondta siet.-anya
-Akarsz játszani?-kérdezte Rosalie
-Hmm.Mit is?-kérdezte anya
-Ugyan Bella.Egy kis babázás nem árt.Gyere,legyél megint gyerek!-Alice
-Igen anya,te lehetsz mondjuuk... Miss.Margareta a divatszalon tulajdonosa.-mondtam én
-Oh ..na jó rendben.-mondta anya és leült hozzánk játszani.
A Játék után megjött apa.Tényleg "sietett".
-APA!-szaladtam oda hozzá.
-Szia Renesmee! Mi ez a ruha?Divatbemutatón voltál?-kérdezte apa
-Nem! Játszottunk.Én,anya,Rose és Alice. -feleltem
-Jaa.Visszamentetek a gyerekkorba?-kérdezte apa a nagyobbakat.
-Egy kis babázás...Ugyan már!-Rosalie
-Jut eszembe...Nekem el kell mennem egy kicsit.Dolgom van.Nagyon sietek.Sziasztok! Szia Renesmee!-mondta anya.
-Oké.Ööömm...nem muszáj sietni..ha gondolod..-mondta apa zavarodottan.
Tudtam,hogy készül valamire ezért megkérdeztem:
-Mit tervezel?
Gyertek ide!-mondta apa mindannyiónknak és intett,hogy menjünk oda.


Sajnos a többit csak később irhatom le,mert ebédelnem kell. De ígérem leírom!

Renesmee Cullen