Renesmee naplója 2013. január 8., kedd

2013.01.19 18:27

 

Kedves Naplóm,az évforduló...

 
Kedves Naplóm!
Ugye az ebéd okából nem tudtam tovább írni a  naplómat. Ott folytatom,hogy kérdeztem apát,hogy:
-Mit tervezel?
Ott állt mindenki apa előtt.
-Hát...Gondoltam évforduló bulit rendezek Bellának,amig el van. Ebben szeretném a segítségeteket kérni.-apa
-Jaj ez olyan Romantikus!-mondta Alice néni
Emmett bácsi is hozzászólt a témához,de pontosan nem tudtam,hogy mire céloz...
-Vigyázz!Bella NAGYON Erős!Még mindig!.-mondta Emmet bá.
Erre mindenki nevetni kezdett.Csak én álltam tétlenül.
-Emmet,ezt ne itt.-mondta apa
-Nyugi Rómeó!-mondta neki Emmet bácsi.
-Apa? Én miben segíthetek?-kérdeztem
-Te,kicsi bogyó,abban,hogy csinálsz anyának egy csodaszép rajzot!-mondta apa és megpuszilt.
-Oké.-mondtam neki én.
Bementem a szobámba a ceruzáimért és egy rajzlapért és a nappaliban rajzoltam,hátha mégis segítenem kell másban is.
Alice néni dekorációja csodaszép volt. Krémszínű tulipánokat hozott,és Rosalie pedigVÖRÖS rózsákat.
Emmet bácsi egy hatalmas fűzfát cipelt be a házba.
-Megint fát vágtál?-kérdeztem
-Nem bogyó. Csak fát szedtem. He-he. E-hehehe. -válaszolt Emmet bácsi
Szeretem Emmetet de néha olyan mint egy ügyefogyott óvodás.
-Ezt hova tegyem,?-kérdezte Esmee nagyi,Apától
-A folyosó végén az asztalra-.válaszolt apa
Esme Nagyi egy hatalmas gyertyát cipelt a kezében.Carlisle nagyapa pedig hatalmasVÖRÖS szalagokkal járkált. Ezeket a szalagokat a hall elé rakta. Jasper pedig rózsaszín rózsaszirmokat szórt a bejárati ajtótól anyáék szobájába.Mikor kész lettem a rajzzal megmutattam apának.
-Nézd apa!
-Oh hát ez gyönyörű kincsem! Anya örülni fog!-mondta apa
-Köszi!-én
Rosalie néni odajött hozzám és így szólt:
-Hé Renesmee?! Van kedved feljönni velem a szobádba,és játszani?
-PERSZE!.-örvendeztem
Felmentünk Rosalie-val és játszottunk. Puzzle-val játszottunk. Én egy nagy mosómedve képét raktam ki,Rose pedig egy nagy hatalmas tájképet. Tök szép volt!
Rose-val lementünk,hogy -hogy áll a dekoráció.
-Azta!-csak ennyi jött ki a számon. Csodálatos volt!
Ekkor csörrent a zár....
 
Renesmee Cullen