2013. február 5., kedd Renesmeé naplója

2013.02.06 01:26

 

KÜLÖNKIADÁS!! 1.

 
-Rossz gépre szálltunk fel!-magyarázta Alice
-MI?-rohant oda apa -Istenem,ez Kína
-Őőő...Aloha...vagy amit a kínaiak mondanak...-köszönt Alice néni a kínaiaknak
-Most mit tegyünk?-aggodalmaskodott anya
-Nyugi Bella megoldjuk!-nyugtatta Carlisle nagyapa
-Gyere ide kincsem!-hívott oda magához anya
Nem tudtam,hogy pontosan mi folyik itt....úgy volt,hogy Párizsba megyünk...
Carlisle nagyapa és Alice néni,majd Esme nagyi elmentek a kínai repülőtérre,megnézni a legközelebbi járatot Franciaországba.
-Rose,anya,apa,Jacob?! Kártyázunk?-kérdeztem
Mind bólogattak
-Jacob sárga,anya piros,Rose kék,apa zöld,én lila. Oké,akkor kezdhetjük. Jake van nyolcasod?-kérdeztem
-Ööhhmm...Nincs.-válaszolt Jacob
-Rose,piros négyes?-kérdezte apa Rosalie-t
-Kettő is.-válaszolt Rose
Általában mindig Rosalie néni nyer...pedig én imádok kártyázni.
-Hol van Emmet?.kérdezte anya aggódva
-Már a 3.utcai gyorsbüfében tömi a száját.-válaszolt Rose
Anya bólogatott.
-Amúgy...a kínaiak mitől különböznek tőlünk?-kérdeztem apát
-1;nem vámpírok 2;más a szemük 3; más nyelven beszélnek...gyakorlatilag halandzsa....-válaszolt apa
Húú ezek aztán a furcsa tények..
-Edward,zöld 5-ös?-kérdezte anya apát
-Van,méghozzá 5 darab is. Nyertem!-jelentette ki apa
Kórusban mondtuk,hogy:
Ne mááár!
-ILLATOS CSIRKE AZ ÉLET!-rohant be Emmet bácsi a repülőgépbe
-Emmet.Ilyenkor mit érzel?-kérdezte apa Emmetet
-Azt,hogy az Illatos csirke szuper! Szárított tészta mmmm...-áradozott Emmet -Amúgy láttatok errefele fákat?
-Nem Emmet...nem.! Ülj le és kártyázz! Te leszel a fehérrel.-mondta Rosalie néni
-Oké-oké....-duzzogott Emmet
Ekkor jött meg Alice néni,nagyapa és nagymama.
-Na?! Mi hír?-kérdezte őket Jacob.
A Következő repülő Párizsba majd....-kezdett bele nagyapa -Majd... majd...
-Bökd már ki Carlisle!-sürgette Emmet
-Majd,csak jövőre indul....-jelentette ki nagyapa
-Jézusom egy év illatos csirkékkel?!-kérdeztem
-Mi...mi az,hogy egy év?-kérdezte anya
-Igen...sajnos egy év.Metróval kell tovább mennünk.-mondta Alice néni
Jacob a combjára csapott egyet és leült
Tehát a Cullen Familia és Jacob elindult a Kínai metró felé.
-És honnan tudjuk,hogy mikor jön egy illatos csirke?-kérdeztem
-Mi?-nézett rám értetlenül apa -Az egy étel... tudod van a csirke.Megölik azt berántják.-magyarázta apa
-Oh...köszi.-mondtam
-Bakker,ott egy fa!-üvöltözött Emmet
-Jaj,Emmet...-mondta Rosalie,miközben a fejét rázta
-Emmet hé gyere vissza!-kiabált Carlisle
Nem tudtuk merre kell menni,hát mentettem a menthetőt megkérdeztem egy járókelőt.
-Elnézést!Merre van a legközelebbi metrómegálló?-kérdeztem
-Lifili kill minni iztin itt lisz igy lijti iztiin itt lisz mijd igy filjiri is izin itmigy ni itt lisz!-válaszolt a járókelő
-Oh...egészségére! Talán megfázott?-érdeklőttem
-Gyere Nessie!-szólt Jacob
-Okéoké.-odafutottam
-Apa,az a bácsi nagyon meg volt fázva!-mutattam hátra az előbbi járókelő felé
-Miért?-kérdezte apa
-Hát megkérdeztem,hogy merre kell menni.És ő meg összehordott nekem valami latin szöveget...-magyaráztam
Nevettek.
Valahogy elértük a metrómegállót.Felszálltunk,kártyázni nem tudtunk. Egy tolószékes néni könnyített magán és a bélrendszerén...mivé lesz ez a világ?
- Kirim vigyizzinik iz ijtik ziridnik!-jelentette ki egy beteg hang (szegény kínaiak azért sajnálom őket...beszédhibások)
-Enersmee ere eszállunk!-mondta anya. Mármint mondta,amit értettem belőle
-TESSÉK?-kérdeztem,hogy ismételje amit mondott
A kezét nyújtotta amiről tudtam,hogy le kell szállnunk. Ugye leszálltunk és felmentünk az utcára.
-Ajjjajj!-jajgatott Carlisle
-Mi baj?-kérdeztem
-Ez nem Franciaország!Tuti!-mondta Alice néni
-Te jó Isten! Magyarországon vagyunk!-kiáltott Carlosle nagyapa
-Micsoda?!!! Innen több mérföld Párizs!Azt hiszem...-mondta Rosalie néni
Érdekes!Magyarországon sem jártam még. Ekkor jött egy fura fickó,egy tállal a kezébe:
-Friss kolbászt tessék,friss kolbászt tessék!
-Ness?! Kolbászt?-kérdezte Jacob
-Ühümn. Megkóstolom.-válaszoltam  Bár azt sem tudom mi az a kolbász.Bár úgy nézett ki mint egy sült banán
-Tessék kislány,kolbász!-nyújtotta a kezét a fura fickó
Mosolyogva bólogattam.
-Uram Isten,a szalonna az életem! Ahhjj pörkölt a szívem csücske!-áradozott Emmet
-Emmet annyit zabálsz!-szólt rá Rosalie néni Emmetre,aki egy kiló szalonnát nyomott Rosalie szájába
-ÜMÜT!-kiáltotta Rosalie néni teli szájjal.-Oh ez meglepően finom!
-Szép ez a hely!Nézzünk körbe!-mondta anya és a kezemet fogva továbbmentünk
Elmentünk valami érdekes helyre és Alice néni lefotózott:

-Ideje mennünk! Vár Franciaország!-szólt közbe nagyi -Már foglaltam Repülőgépet.-mosolygott Esme nagyi
-Húú szuper,indulás!-mondta Alice néni
-Ne már! Itt kell hagynom a drága kolbászomat?!-nyafogott Emmett
-Nőj Fel!-veregette Emmet vállát Rosalie néni
Elmentünk Taxival a Liszt Ferenc Repülőtérig. Szép hosszú neve van.
-Üdvözöljük kedves utasainkat!-szólt egy kedves hang
-Na élvezzük az utat!-mondta Emmet bácsi
Én az ablakon kukucskáltam.
-Hé Renesmee!-szólt anya
-Tessék?-kérdeztem
-Nem kell mosdóba menned?-kérdezte anya
-Nem.-válaszoltam
Kifelejtettem egy fontos tényt! Külön gépjáraton voltunk,ismét.Nem hittem volna,hogy Magyar vámpírok is vannak...
Ekkor a kedves,de ilyenkor már kevésbé kedves hang megint megszólalt:
-Elnézést a kedves utasainktól,de be kell fejezni az utazást. Benzin csökken,benzin csökken...
-Jaj ne már!-mondta Carlisle
A Cullen Familia és Jacob együtt tolódott le a repülőgépről.
-És most? Mi a terv?-kérdezte Anya
-Nem tudom...Ausztriában vagyunk...-mondta Esme nagyi
-Síelünk?-kérdezte Jacob
-Nemtudom...-mondta Carlisle nagyapa
-Mi tévők legyünk? ELVESZTÜNK A VILÁGBAN!-kiabált anya