2013. január 26., szombat Kedves Naplóm..

2013.02.01 20:22

 

5.Kedves Naplóm...

 
Kedves Naplóm...
 
Nos igen,az évforduló jól sült el,viszont a VBK megbukott...
Ma mikor felkeltem anya ott volt a szobámban. Megkérdeztem,hogy:
-Anya?! Hogy hogy itt vagy?
-Jóreggelt kis nyomozó. Csak behoztam az új növényt amit Alice néni hozott. A Te szobádban jól mutat!-válaszolt anya
Miközben beszélgettünk,a VBK egyik tagja (Nem tudtam,hogy folytatódik a Vámpír Bizottsági Köztársaság),Alice néni  ott sündörgött a fényképezőgépével és lefényképezett minket anyával,miközben beszélgettünk. Megkértem Alice nénit,hogy segítsen beragasztani a képet a naplómba:
 
 
Nem is olyan rossz kép. Sőt...
Átvettem a játszóruhámat és lementem reggelizni. Apa a kedvencemet csinálta. Palacsintát!
-Apa!.-szaladtam oda hozzá
-Renesmee! Hát felébredtél!-köszönt apa,és megölelt.
Ekkor jött be Emmet Bá és Rosalie néni.
-Nocsak,a kis cserebogár kialudta magát egy kemény favágásra?! -kiáltotta Emmet bá
Tudtam,hogy valami  nincs rendjén ott Emmet bá fejében,de most rájöttem,hogy ez igaz. Nem tudom,hogy mi ez a favágó őrület nála,de kezdi a frászt hozni rám.
-Emmet! -mondta neki anya
-Jó-jó értem,ő csak félvér.-mondta Emmet bá
Rosalie néni oda ült mellém az asztalhoz és együtt ettünk.
-Apa,ez a palacsinta isteni!-nyammogtam
-Még,jó hogy! Cullen módra van!-mondta apa,és mosolygott
-Rose? Neked is ízlik?-kérdezte Apa
-Határozottan!-válaszolt Rosalie néni
Apa nevetett.
Ekkor jött be Alice néni & Jasper bácsi egy VÖRÖS borítékkal a kezében. 
-Sziasztok!-köszönt nekik anya -Mit szorongattok a kezetekbe?
-El sem fogjátok hinni! Kaptunk egy útlevelet Franciaországba!-áradozott Alice néni
-Ne?! Ez most komoly? De mégis milyen alkalomból?-kérdezte anya és apa,meg az egész Cullen Familia kórusban
-Hát elsősorban ezt a kis Renesmee-nek köszönhetjük,ugyanis Alice-nek bejött a lesifotósdi,és munkát kapott,mint újságíró.-mondta Jasper bácsi
El sem hiszem,hogy egy játékkal ennyi jót tettem.
-Renesmee? Komolyan? Istenem! Nagyon büszke vagyok rád!-mondta anya nekem és én rámosolyogtam.
-Bizony a kis Renesmee megvalósította az Álmomat! Megyünk FRANCIAORSZÁGBA!- kiáltozott Alice néni
Mindenki a családból örvendezett.
-De mi lesz Jacobbal? Nem hagyhatom itt!-mondtam
-Oh tényleg...Renesmee-nek igaza van!-mondta Esme nagyi
Mikor épphogy Esme nagyi befejezte a mondatot megjelent Jacob:
-Mi történt? Baj van Nessie-vel?-idegeskedett Jake
-Jacob nyugodj meg! Renesmee-nek semmi baja! Csak mennünk kell Franciaországba,és nagyon úgy tűnik hogy neked is jönni kell...Amig megbeszéljük vidd el Renesmee-t biciklizni!-nyugtatta meg Jacobot apa.
Elmentünk bicajozni és Jacob lefotózott. Őt is megkértem,hogy ragassza be a fotót a naplómba: