Renesmee naplója 2013. január 5., szombat

2013.01.19 18:20

 

Kedves Naplóm...

 
Kedves Naplóm!
Egy nap úgy döntöttem,hogy naplót fogok vezetni.És ez így is lett.Van rá még jó sok időm,hogy befejezzem.Tudod miért? Félig vámpír vagyok. Igen,jól hallottad. Édesanyám még ember volt mikor engem szült. Minden pillanatra emlékszem.És tudom,hogy nagy fájdalmat okoztam anyámnak,de nem tehettem róla.A lényeg,hogy itt vagyunk együtt épségben.
Az Édesanyám,Bella Cullen:
Amint látjátok ő vámpír.Az apukám változtatta át,mikor én megszülettem.Ezt az egyik legjobb barátom Jacob mesélte.Apa nagyon aggódott anyáért,mikor én úton voltam.Láttam...és sajnáltam őket,tudván,hogy nincsenek vele tisztába hogy nem akarok rosszat. Apa is vámpír. Őt a mostoha Nagyapám Carlisle változtatta át még annak idején.
Az Édesapám,Edward Cullen:
 Van egy nagynénim,Alice. Ő apa...testvére. Alice képessége az,hogy belelát a jövőbe. Iszonyatosan irigylem! Mindig olyan divatos!
A Nagynénim Alice:

Alice barátja,azaz az én nagybácsim,Jasper Bácsi. Egy kicsit olyan sampion gomba feje van,de nagyon jó lelkű,és segítőkész.
A Nagybácsim Jasper:

És már az előbb is megemlítettem Carlisle-t a Mostoha Nagyapámat.Ő a világ legjobb mostoha nagyapája! Igaz,hogy mostohade én az igaziként tekintek rá.Iszonyú kedves és megértő.Mindig ellátja a gondunk-bajunkat.
A Nagyapám Carlisle:

És ugye van nekem egy mostoha nagymamám,Carlisle felesége,Esme. Ő is nagyon kedves! És persze,(ha még nincs is neki) nagy szíve van! És imádom őt! Ő is vámpír,ahogy eddig mindenki akit bemutattam.
A Nagyim,Esme:

Jasper bácsinak van egy ikertesója Rosalie. Ő,az afféle unokatesóm...vagy a .... na mindegy van elég időm kideríteni. A Lényeg,hogy a Neve Rosalie.És ő is nagyon kedves. Emlékszem babakoromban számtalanszor voltam a karjában! Számtalanszor,mondom SZÁMTALANSZOR! De azért elég kényelmes keze van...
Rosalie Néni:

Rosalie néni,szerelme Emmet,aki apa tesója,szóval a másik nagybácsim. Emmet nagyon erős.!Úgy hívom,a Spenót ember.! Vagy vámpír... De Emmet a világ legjobb  nagybácsija!
Emmet bácsi:

És  végül,de nem utolsó sorban,Jacob a legjobb barátom! Ő nem vámpír,hanem Farkas! Tök király! Ő mindig vigyáz rám...Mintha a bátyám lenne. Nagyon szeretem őt! :)

Na mostmár ismeritek a családom egy részét.Sok idő eltelt a képek ragasztgatásával,nem mintha nem érnék rá,de Emmet bácsi már megint favágónak képzeli magát,amit muszáj megnéznem. Úgyhogy még egy gyors kép rólam,hogy azért képben legyetek:
Nos,ez lennék én.Renesmee Cullen. A félig vámpír kislány.